Sillareguleerimine (alates 2. jaanuarist)

Sillastendi tööd ja hinnad – Teie Töökoda

Sillastendi rataste geomeetria reguleerimine

Täpsed mõõtmised, selge hinnakiri ja ausad täpsustused.

Hinnakiri & artiklid

Artikli kood Sõidukitüüp Töö sisu Hind (€) Tehnilised märkused
ST-101 Sõiduauto Esi- ja tagasilla kontroll ja reguleerimine 65 € Enamikul sõiduautodel sõltumatu vedrustus – reguleeritav nii esi- kui tagasild.
ST-102 Sõiduauto (ainult esisild) Esisilla reguleerimine 50 € Umbes 10% autodel (torsioon- või tala-tagasild). Tagasilda saab osaliselt korrigeerida kinnituste kaudu.
ST-103 Maastur / 4×4 – sõltumatu tagasild Esi- ja tagasilla kontroll ja reguleerimine 75 € Multilink või sõltumatu vedrustus; sageli eksentrikpoldid.
ST-104 Maastur – jäik tala, multi-link spiraalvedrudega Patrol Y60/Y61LC80 Silla geomeetria kontroll (reguleerimine piiratud) 70 € Tagasild jäik, multi-link ühendus spiraalvedrudega. Reguleeritav peamiselt esisild (caster, toe).
ST-105 Maastur – jäik tala ja lehtvedrud Silla geomeetria kontroll (reguleerimine piiratud) 65 € Reguleeritav üldjuhul ainult esisild; tagasild fikseeritud (vajadusel mehhaaniline korrigeerimine).
ST-106 Kaubik – sõltumatu tagasild TransporterVito Esi- ja tagasilla kontroll ja reguleerimine 75–85 € Täielikult reguleeritav vedrustus, sarnane sõiduautole.
ST-107 Kaubik – jäik tala ja lehtvedrud CrafterJumperBoxerDucatoSprinter Silla geomeetria kontroll (reguleerimine piiratud) 60–70 € Tagasild fikseeritud; tehakse mõõtmine ja vajadusel mehhaaniline korrigeerimine (sirgendus, pukside vahetus).
ST-108 Lisatööd Reguleerimispoltide vabastamine, roostevastane töö 15–25 € Vajalik, kui poldid on kinni või liiguvad raskelt.
ST-109 Kõik sõidukitüübid Täiendav reguleerimine (korduv sillamõõtmine, 3. katse ja edasi) +15–25 € Lisandub, kui täpsed väärtused saavutatakse alles mitmendal seadistusel; arvestus alates 3. katsest.

Lisatäpsustused

Kordusmõõtmised

Sillastend tehakse enne ja pärast reguleerimist. Kui detailid on kulunud või raam viltu, võib mõni väärtus jääda piirist välja – see märgitakse mõõtelehele.

Pärast pukside/hoobade vahetust soovitame kontrolli 500–1000 km järel.

Mis lisatöö põhjustab?

Roostes või kinni reguleerimispoldid, deformeerunud silladetailid, uute pukside pingestumine. Nendel juhtudel on vaja mitut järjestikust seadistust ja mõõtmist.

Sildade ehitus (kiirülevaade)

Sõltumatu vedrustus

Levinud sõiduautodel. Reguleeritavad camber, caster, toe mõlemal sillal.

Jäik tala / torsioon-tüüpi

Reguleerimine piiratud (peamiselt toe kinnituskohtade kaudu; mõnel mudelil seibid/ovaalid).

Jäik tala + lehtvedrud

Geomeetria praktiliselt reguleerimatu; kõrvalekalle viitab mehaanilisele veale (tala, vedru, kinnitus).

Jäik tala + multi-link

Tagasild ise ei ole reguleeritav (camber/toe fikseeritud), kuid esisild ja ühendusvardad vajavad täpset seadistust.

Kaubikud: sõltumatu

Transporter, Vito – reguleeritavad nagu sõiduautod (camber, toe).

Kontakt

Töökoja nimiTaRaLohk OÜ
AadressTalve 4, Rapla linn
LahtiolekuajadE–R 09:00–18:00
BroneerimineBroneeri aeg
Hinnad on orienteeruvad ja võivad erineda vastavalt sõidukile ning töö mahule. Lisatöö arvestus vastavalt artiklile ST-109.